20/2


Snö, snö, snö! Behöver jag säga något mer, var nästan orolig att vi inte skulle komma till matchen idag men gjorde det. Vi spelade mot AIK och förlorade fast det gör inte så mycket för vi spelade så jävla bra. Visst, jag fick inte stå någonting trots att jag gjorde en sådan bra match förra helgen men samtidigt kan det varit bra att jag inte stod eftersom jag har blivit förskyld, which sucks btw.

Melodifestivalen tog precis slut för en stund sedan och vi röstade hur många gånger som helst på Erik Linder för hans låt var bra och han är tyresöbo OCH har gått i Tyresö Musikklasser. Fattar inte hur Timotej kunde gå direkt till Globen // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu