Bläää

Skit, skit, skit, skit!
Jag är sjuk. Inte jättesjuk men jag har lite feber. Fick ont i halsen i torsdags men den börjar gå över och jag börjar bli täppt i näsan istället. Ingen match idag för mig vilket är jättejobbigt eftersom vi är så få. Och imorgon ska jag jobba och träffa Nelly, Helena och Antonia men jag får se hur jag känner mig kväll innan jag avbokar någonting. Varför ska man bli sjuk när man absolut inte vill men vill man bli sjuk någon gång?
Ungefär ett år sedan.

Postat av: Erika

sv: Tack :D



Vad händer imorron?

2010-02-06 @ 22:59:41
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu