Dimma

Usch vilken dimma, ser knappt utanför fönstret.
Väldigt skön dag, började 9:50 och slutade 13:20. Gymmade och det var jätte skönt. När jag är klar så brukar jag basta, det ser jag som min egen lilla belöning för veckan. Har inte gymmat på en månad så det var skönt att komma igång igen.
Riktigt skönt med lov! Behöver det. Helgen ser ganska fullpackad ut. Herrarna har match imorgon och det har vi också samt att Ida och jag ska sitta matchen direkt efter våran. Sen ska vi hem till kusinerna och fira morbror som fyller år på söndag. Och på söndag ska mamma, jag och Ida åka på kryssning. Så skönt! Det blir troligtvis en spa-kryssning vilket känns ännu bättre, jag vill ha massage. Ha en bra fredagkväll. Här hemma blir det som vanligt "The Legend of the Seeker". ♥Åsa
Februari förra året, det var mindre snö då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu