Färgmodell

Imorgon ska jag färga håret! På skolan så har dom haft uppe lappar att man kan bli färgmodell för Wella ska ha en färgkurs för de som går frisör och då ville de ha folk som de kan färga håret på. Det är gratis och först tänkte jag inte göra det eftersom jag inte har haft min helt naturliga färg så länge men jag och Carro kunde inte motstå så vi skrev upp oss. Så imorgon kommer jag hem med en ny hårfärg.
Jag skulle inte ha tränat igår. Jag var bara täppt i näsan men nu har halsen börjat göra lite väsen av sig igen vilket känns jätte jobbigt. Jag hoppas det går över, får vila så att jag kan spela matchen på söndag.
P.S. Idag är det Vampire Diaries på TV6 kl. 20. MISSA INTE!

Rosor är röda, violer är blå.
Jag älskar dig ändå.

Postat av: erika

vem e de som ska färga håret? eftersom de inte fanns någon undertecknad :P

2010-02-11 @ 22:47:22
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu