Helgen väntar

Trött, trött, trött.
Det blir man när man varit igång sedan ungefär kl 6. Som vanligt har dagen besått av datakunskap(jag gör en annan kurs för jag är klar med datan, så jag gör Projekt och Företagande istället), idrott och svenska. En kort dag som sagt, slutade 13:20. Ikväll har det som vanligt varit The Legend of the seeker. Jag missade reprisen av Vampire diaries så jag får kolla på Internet istället. Imorgon så blir det ganska många timmar i hallen. Ida och jag ska sitta en match kl 12:30 och sedan har vi egen match vid 14:30. Vi spelar mot AIK och jag hoppas vi vinner. Bara vi kommer fram till hallen imorgon, det vill säga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu