Kladdkrita x2



Var ett tag sen jag ritade men fick en inpuls i söndags och skrev ut två bilder.
Den första är från i sommras och det är Åsa på bilden, blev väldigt nöjd med hela bilden förutom Åsas ben kanske. Gräset är jag mycket stolt över^^
Den andra bilden är från sommaren 2008 och det är jag på bilden, blev också ganska nöjd med den här bilden, speciellt hur solen lyser på min hud men sedan blev kanske inte handen och solen så jätte bra men det är ganska svårt att rita eftersom det är så mörkt där.

Sedan blir inte bilder rättvist bemöta när jag tar kort på dem såhär, utan de ser bäst ut i verkligheten och på lägre avstånd // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu