Läxhjälp efterlyses


En riktig semla äter man med hetvägg, om ni inte har gjort det så har ni inte blivit uppfostrade ordentligt!

Riktig skön dag idag, Isabelle och jag tycket spanskan var rolig och gissa vad vi gjorde; preteritum och imperfekt alltså verb, jag tror vi börjar bli lite knäppa^^
Kom hem vid 14 för jag har ett eget arbete på naturkunskapen, som jag berätta om förut, så man fick åka hem och jobba om man ville. Satt dock bara en liten stund med det, kvällen har gått åt till matte. Känns som jag har sutit hela kvällen med pappa, då önskar jag att Stina bodde hemma (bästa att du läser det här, Stina!) Men nu räcker det med pluggade för dagen // Ida

Postat av: syrran

klart jag läser =P

2010-02-16 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu