Life is a struggle

Nu när jag är tillbaka i skolan är det ganska skönt men det är en ren kamp att ta sig dit, speciellt med förseningar eller inställda pendeltåg. I dessa tider önskar jag verkligen at jag hade valt Tyresö Gymnasium men sedan kommer jag på vad Spånga har att erbjuda och ändrar mig.

Schemat ändras hela tiden för mig nu också och då tycker vi i min klass att det är så konstigt för vi har ju varit borta i 3 veckor och kunde man inte fixa vårt schema innan dess? Nästa vecka blir det ett nytt schema igen men det kommer troligen hålla terminen ut, enligt det schemat har vi lunch l 12.30 på måndagar så vi ska gå och klaga på det för jag kommer inte klara det.
 
Hade ingen träning idag för nu tränar vi bara varannan vecka två/veckan, så det har blivit ganska mycket Tv idag men också matte och en svänga med Rulle och pappa.
Börjar kl 8 (som alltid) imorgon så det är dags för sängen // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu