Ny hårfärg

Jag älskar min nya hårfärg!
Tycker jag passar jätte bra i den. Det tog ca 2 timmar men det var inte så jätte jobbigt. Det var två tjejer som går i trean som gjorde det, Madde och Ellinor. Jag vet vem Ellinor är, hon har gått i musikklass och jag kände igen henne så det kändes bra att ha någon som jag kände lite. Båda tjejerna var jätte duktiga.
Jag ville ha lite mörkare brun än vad jag hade med mörka slingor i röd ton men tjejen från Wella tyckte att jag skulle passa bättre i mörkbrun med ljusa slingor och jag måste säga att det blev jättebra. Det är två olika slingtoner och en basfärg. Just nu är det plattat så jag får se kanske imorgon hur det ser ut som vanligt. Verkligen supernöjd är jag och dom gillade min hårfärg eftersom jag var helt ofärgad:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu