Påfyllning i garderoben


Måste sluta att ta en sväng in på centrum när jag åker/går förbi det slutar alltid med att plånboken bli tom. Hade bara tänkt gå till bibloteket och kolla om första delen i Sanningens svärd fanns, vilket den även gjorde så nu har jag en ny bok att läsa.

Möte upp Åsa i centrum och det var faktiskt hon som drog in mig på Lindex men jag som kom därifrån med en påse. Paljettvästen var nedsatt så istället för 199kr betalade jag 79,50 för den och är nog mest nöjd med den av dagens köpt.
Tubtoppen med nitar, eller vad man ska säga, var nedsatt med 100kr så den kostade 99kr. Med jeansjackan över blir den riktigt snygg.
Väskan hittade jag på Bell´s shoes för 149kr och detaljerna gör hela väskan // Ida

Postat av: Pam :)

Sv:men så länge det inte är åldersgräns på det får man göra det om man villl, gud vad vad alla ska klaga? bry dig inte om det !

2010-02-08 @ 19:56:15
URL: http://pams.se
Postat av: Linda - ndaiL

vilket fint linne!

2010-02-08 @ 21:48:57
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu