Snöonsdag

Det snöar alltid på onsdagarna! Varför? Det blir så jobbigt att springa när det snöar/snöat eftersom man får pulsa fram. Nu har min förkyldning äntligen gått över, hoppas jag. Man vet ju aldrig, det kan vara lite lurigt. Men i natt så sov jag utan nässpray och det kändes bra. Har inte gymmat på två veckor s¨jag måste komma igång med det igen.
I skolan så hade vi info om inviduella valet. Jag kommer läsa 300 poäng mer om jag får. Det känns som jag kommer klara det. Nu ska jag sätta ihop en outfit bild och spela Gemini Lost!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu