22.56


Ska strax gå och lägga mig men först läsa en kapitel ur Ljudet av ditt hjärta.
Dax för sista dagen på mitt lov imorgon, har lite små saker jag ska göra bla lite spanska. Rulle är också hemma så måste ta hand om honom.

Teatern var i alla fall ganska bra, inte den bästa jag sett men en riktigt bra tolkning av sagan.
Kl 19.30 följde Åsa och jag med mamma och pappa till Friskis&Svettis men inte för att gymma dock utan för att gå på stationsgympa, det var faktiskt kul men usch vad jobbigt det var. Kommer ha så ont i kroppen imorgon och vi som har handbollsträning!

F&S har från och med idag 10 dagar då det är gratis att gå på alla deras pass, så ska försöka passa på. Vill pröva på spinning men blir svårt nu när min APU sätter igång. 
Nu kallar sängen // Ida 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu