3/1 2010


Idag har de faktiskt inte hänt så mycket, drog mig upp år sängen fast jag ville sova mera vid 10. Sedan gick hela familjen ut på en promenad och vi bestämde oss för att gå och se Avatar (skriver vad vi tyckte om den imorgon) Åkte in vid 15 till stan och åt middag på Ming Garden som ligger vid Medborgarplatsen (såklart) riktigt god mat var det i alla fall och jag kände mig som en rund boll när vi gick därifrån. Gick sedan över toget och till bion, när vi kom hem spelade jag, Åsa och pappa lite Wii och nu ska jag sova.

Känns konstigt att lovet nästan är slut, bara en vacka kvar nu // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu