iPod utan batterier och vit varm choklad

Kom på en riktigt bra rubrik för en gångs skull tycker jag.
Ja, min Ipod dog på vägen hem och jag hatar att bara sitta på bussen utan att ha något att göra, jag måste gå och låna en bok. Resorna går mycket snabbare då. I morse så "sov" jag hela bussresan, var så trött. Då lyssnade jag också på musik, det avskärmar till det som händer runt omkring.
Jag var faktiskt väldigt aktiv idag, jobbade nästan hela tiden. Har teori även denna vecka men sen får vi baka ända fram till APU:n. Men nu till andra delen av min rubrik, Vit varm choklad. Ville pröva hur det smakade, även om jag har smakat en gång på ett kaffe men kom inte ihåg, bara att det var väldigt sött. Så jag gjorde det när jag kom hem. Det var inte alls gott, för sött. Fick äta en apelsin efteråt bara för att ta bort den söta smaken. Jag gillar vit choklad men inte så här, blä. Jag har gjort engelska läxan så nu ska jag gå ned och göra mat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu