Jäkla lokaltrafik


Den här veckan har jag kommit sent till min APU-plats alla dagar, inte så mycket men 5-10 minuter och det är för att bussarna aldrig kommer som de ska! Hatar det! Att behöva stå och frysa medans man väntar på bussen, finns inget värre än att komma sent för mig men sen tänker jag på hur människorna har det i Haiti och då blir får jag lite skuldkänslor, de har det ju värre än vad jag har.

Slutade 15.30 idag och kommer göra det imorgon också och då ska jag gå till närmaste ICA och köpa en stor godispåse, igår gick jag in på Pressbyrån och köpte en mjölkchoklad och gissa om den var god, har lite kvar som jag sparar tills imorgon innan jag har köpt den där godispåsen om jag kan låta bli.

Läste ut Ljudet av ditt hjärta för en stund sen men jag orkar inte börja på Så länge vi båda andas så det blir nog tv en stund istället // Ida 


Postat av: L i n n e a s b l o g g ♥

svar: men visst är det så, man inspireras av bloggar mer än man tror, större än tidnignar :)

2010-01-15 @ 14:35:46
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu