Längdskidor och Wii ^^


Rulle och jag efter att vi hade sett klart Twilight igår
Idag har vi varit ute och åkt längdskidor, mamma och pappa har lite bättre skidor så först åkte jag och pappa och när vi kom in åkte Åsa och mamma.
När pappa och jag hade duschat så sa han att han skulle åka och köpa sin julklapp (?) men han vägrade säga vad det var men jag gissade mig till Siba och det var rätt, så vi åkte dit och köpte Wii. Pappa installerar det just nu så får se om det blir något spelade idag. // Ida

Postat av: Sophie

Gillade du inte Twilight eller?

2010-01-03 @ 13:56:26
URL: http://lillevan.blogg.se/
Postat av: Sophie

haha aah du såg inte så jätte road ut av den så underade bara ;)

2010-01-03 @ 23:59:07
URL: http://lillevan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu