Mys-helg med syster hemma


Lite dålig uppdatering i helgen men har inte haft tid att sitta vid datorn tills nu.
Igår kom Stina hem och det är alltid lika kul, vi gick en sväng till centrum och kollade på rean. Alla hittade någonting utom jag eller jag köpte inget men har spannat in några saker på Kappahl. När vi kom hem fick vi stressa för att hinna till Skogås för att spela match, vi förlorade, vilket kanske var väntat, men jag fick spelat ute igen och det är inte speciellt kul men allt för att stötta laget när vi är så få.

Matchen började först kl 16.45 så vi var hemma ganska sent men då var pappa hemma och hade gjort middag. Sen blev det lite "familje-mys" i soffan, först till Robinson och sedan till Benknäckargänget - krossa dem, vilket är en film jag har sett många gånger men den är ju så bra.

Idag har jag inte ens sett Åsa för hon mår inte så bra, ska plugga lite nu i alla fall och sedan ska jag följa med mamma och pappa och pröva på spinning för första gången på F&S // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu