NewYorker

Japp, det sista jag shopade innan året 2009 var slut. Jag, Agnes och Ida åkte som sagt till Nacka forum och jag köpte tre saker på New Yorker, min favorit affär.
Allt var på rea men jag trodde att alla skulle kosta 99 kr men när hon i kassan slog in så kostade t-shirten bara 49. Jag gnäller inte! Det var allt jag kom hem med men jag är jätte nöjd. Jag lade föresten ut 2145 kr på kläder under 2009, det är ungefär 178 kr/månaden.

Postat av: Maria

Mitten tröjan var riktigt snygg!

2010-01-01 @ 22:36:43
URL: http://pieceofmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu