Voff, voff, voff


Bild från ett hundagis som jag prao:ade på i 8:an
Har inte hunnit uppdatera för jag kommer hem så sent, idag och igår kom jag hem kl 18.30 men imorgon och på frdag ska jag få gå tidigare. Hundagiset är i alla fall helt okej, de går 1- 1 1/2 timmes promenader två gånger om dagen så man får gå ordentligt och alla hundar är jätte söta.

Ska strax göra mig klar för träningen, hoppas att vi är lite flera än igår då vi var 7 stycken och det blir så tråkigt då för man kan inte göra så mycket. // Ida

Postat av: hanna

vad söta......... gulgia ochså<33

2010-01-15 @ 11:19:54
URL: http://dancerytm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu