"Isabella Swan, I promise to love you every moment forever"

Gårdagen var riktigt bra, tog inga bilder dock för det var inte läge. Julia kom ju över men vi hann bara se Shrek trots att hon hade med sig fem: Shrek – Nu och för alltid, Toy Story 3, Robin Hood, Prince of Persia och Draktränaren. Drog sedan hem till henne för mat och Wii men vid kl 20 var jag tvungen att gå för att hinna med bussen in till stan.

Eclipse var lika underbar, vacker, amazing som förra gången. Det blir ju en annan sak när man vet vad som kommer men fan vad bra den är! Grät dock inte lika mycket som första. Men nu kan jag se den hemma om och om igen. Moa har erkänt att hon är ett Twilight-fan nu och jag är så stolt över henne! Vi ska gå en gång till på bio för Åsa vill ju se den igen.

Nu ska jag öva på körsångerna eftersom jag inte hann det igår och sedan steka lite i solen // Ida


Postat av: Moa

vad har du gjort med mig Ida? :'(

Jag är kär.........

2010-07-04 @ 11:54:22
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu