You don't know what you got till you're missing it a lot


Några av de finaste bilderna jag har på älsklingen, saknar honom men vi träffas imorgon.
Ska börja packa inför 12 dagars vistelse i norra Sverige. Vi åker som vanligt upp hela vägen till farmor i Västerbotten, blir ingen lång vistelse tyvärr eftersom vi åker till Ungern den 27 juni men börjar öva den 23.

Något otroligt varm på jobbet idag, blev så trött att jag sov en timme när jag kom hem. Vid 18.30 möte jag upp Moa i Alby och badade, 24 grader i vattnet och det var skönt! Nej, nu måste jag sätta igång och packa // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu