En dag avklarad, 19 kvar

Tänkte lägga upp bilder från helgen men blogg.se vill inte samarbeta med mig, försöker senare.
Men om jag ska berätta om helgen så såg den ut såhär: I lördags regnade det hela dagen så vi kunde först böja arbeta på altanen vid 19.00, pappa blev lite irriterad på det kan man säga. I söndags fick vi jobba så vi hann en bit, det sura är att altanen hade varit klar om vi hade fått jobba i lördags också.

Första dagen på sommarjobbet idag, samma som förra året: fastighetsskötare på byggfirman Olov Lindgren. Helt slut nu och skulle bara vilja gå och lägga mig men kören väntar om en halv timme. Fattar inte hur jag ska orkar resten av sommaren, fyra veckor med uppstigning kl 05.50 varje dag! Man får pengar i alla fall och arbetet är inte svårt. Ska vila lite nu innan vi åker iväg // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu