Give me more sun!




BILDER: Lite blandad från skoldagen, (p.s bild 2 är baksidan, inte entrén till min skola)
Ännu en härlig dag!
Solen och värmen har mycket med det att göra. Spenderade dagen iklädd shorts och mina gladiatorsandaler, var första gången i år som de användes.

Skolan börjar gå mot sitt slut för de jag gör på lektionerna är att prata betyg och göra utvärderingar. Sista lektionen var Naturkunskap och då hade Kickan (min lärare) köpt fika och ville att vi skulle sitta ute, så det blev lite mys sista timmen.
Åkte sedan hem och skulle sätta mig och sola men då såklart går solen i moln men det kommer fler soliga dagar // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu