Planerat

Hela min sommar är planerad, lite tråkigt men jag har en del kul framför mig. Känns som att sommarlovet kommer bli så kort.
  • 14 juni-2 juli →Sommarjobb
  • 29 juniTwilight Movie Night!!!!!!!!!!!!!
  • 3-12 juli →Taizé
  • 13 juli →åker tåg upp till Stugan
  • 14-21 juli →uppe i Norrland
  • 22 juli →flyger hem från Umeå
  • 23-26 juli →övar inför Ungern
  • 27 juli-2 augusti →Unger?
  • 3-8 augusti →Skenora
  • 9-13 augusti →sommarjobba
  • 19 augusti →skolan börjar
Dock är inte datumen inför Ungen klara än men annars stämmer alla datum. Känns helt sjukt! Fram och tillbaka, överallt! Önskar jag hade lite obestämd tid. Hade tänkt jobba vecka 32 men då börjar skolan vilket förstörde allt. Hur ser eran sommar ut? Ska ni jobba? ♥Åsa
Men jag njuter av sommaren ändå:) Mina solglasögon kommer från Stadium och kostade ynka 100 kr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu