Härlig dag på många sätt




BILDER: 1) Bilder från TheEnglishShop, på kortet står "Twins - Twice as nice" :D 2) Lycka!!!
3) Filippa och Rulle
Riktigt bra dag idag, den började tidigt som vanligt med spanska. Fick reda på mitt betyg och det blir, trumvirvel… G! Men jag är supernöjd och väntade mig inget annat för jag har fått kämpa men nu
har jag haft min sista spanska lektion för alltid!
Hade ingen engelska men fick tag i läraren i engelska och samhälle och pratade betyg, får VG i både vilket är lite surt.

Möte sedan upp Julia vid Medborgarplatsen och köpte biljetter till Midnattsvisningen av Eclipse den 29, inte samma lyckorus som
förra gången men är verkligen exalterad. Vi var där lite tidigt, kl 10 och biografen öppnade 11 så vi fick gå runt i saluhallen ett tag.

Vi åkte sedan hem och då bestämde vi att vi skulle hoppa av vid min busstation, hämta Rulle och gå hem till Julia. Var där en timme eller två, gick sedan hem och slappade framför teven. Ska ta igen det dock genom att springa en runda vid åtta // Ida

Postat av: Daniel

åh vilken lyxdag! :)

2010-06-03 @ 09:37:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu