En bra dag

Idag känns det bättre, jag har en hektiskt dag framför mig.
Ibland blir det väl så jag kände mig igår, man får väl ha nerdippar? Man kan ju inte vara glad hela tiden.
Ska packa ner lite mer i resväskan och sen vid kvart över tolv ska jag åka in till stan för att träffa Olga, Carro och Isabella. Vi ska kolla lite i stan och sen gå på bio. När bion är klar kommer resten av familjen och hämtar mig så åker vi direkt till mormor och morfar. Trodde vi skulle göra det imorgon men nejdå, idag. Men jag hinner ju gå på bion i alla fall.
Blir nog dåligt med updatering i helgen men vi får se. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu