Happy B-day!


Ja vad ska man säga, grattis till mig själv eller oss (?)
Dagen har varit helt okej i alla fall, fick påminna alla i klassen att jag fyllde år (Facebook hallå!^^) och hade 3 prov, blev spanska, idrott och engelska fast på engelska var det bara ett gammalt nationellt prov.
Var sedan till Naprapathögskolan och fick lite behandling där så nu är jag lite trött och har ont i huvudet, ingen träning här inte! Måste plugga lite ekologi tills provet imorgon.

Fick ”Genom dina ögon” av Stephenie Meyer av mamma, önskade mig inte den men kul ändå, sedan presentkort på SF Bio av Åsa och 2000kr till en ny mobil eller kamera av pappa. Dock inte New Moon men den väntar förhoppningsvis i Uppsala hos syster. På posten kom även ett kort och en penna som det står ”Ida” på av farmor. Så nu ska jag ringa henne och sedan plugga // Ida

Postat av: L i n n e a s b l o g g

nu har jag svarat på din fråga:)

2010-03-31 @ 21:58:25
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu