Jag som trodde våren var på väg


BILD: 18 mars 2008
Sitter och fryser, jag som trodde det skulle bli varmare. -5 grader var inte roligt att vakna upp till, sedan blev det inte bättre av att få veta att jag fick IG på matteprovet som jag hade i fredags. Hade dock klarat det om min mattelärare hade varit tydligare med en fråga för jag missförstod den. Men det som är mest irriterande är att jag missade G-nivån med 1 poäng.
Nej veckan har inte börjat bra men det är ju 6 dagar kvar // Ida

Postat av: Q

va? det är ju den 15:de idag :P

2010-03-15 @ 19:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu