Kavaj?

Hade ingen mentorstid idag så slutade 13:30 så jag bestämde mig för att åka in till stan och försöka hitta en kavaj. Carro följde med. Hittade jag någon? NEJ! Var inne på ALLA H&M butiker på Drottning gatan. Det fanns men det en som jag vill ha. Jag vill bara ha en basic, svart kavaj. Hur svårt ska det vara att hitta. Tydligen väldigt svårt. Blir så irriterad för jag vill verkligen ha en. ♥Åsa

Postat av: erika

en tips är att dra sig ifrån drottninggatan, de brukar ofta finnas kvar på andra ställen :)

2010-03-17 @ 18:11:08
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu