Nya köp = ångest


Kavaj och tröja: Lindex | Jeans: Kappahl | Armband och hårklämma: Ur&Penn

Båda shortsen och tröja: H&M | Armband: Ur&Penn

Blev medlurad till centrum med Åsa för att hon skulle hitta en kavaj men vem kommer hem med kläder? Jo, jag förstås.
Fast kläderna på den nedre bilden blev köpta igår, eller jeanshortsen köpte jag för två veckor sen(skäms lite över att jag inte skrivit det) och de andra köpte Åsa.

Brukar inte må dåligt när jag köper kläder men när jag kom hem och skulle lägga in mina nya köp slog ångesten till, vet att man inte ska känna så men just nu känna det som jag lägger ner pengar på fel saker och min garderob är redan överfull att jag knappt får plats med allt.
Pratade med mamma om det och lösningen är kanske att jag inte ska ha tillgång till så mycket pengar eller att jag bara får skärpa mig, någon som har känt så? // Ida

Postat av: Viktoria ♥

Fint du köpt! :D

2010-03-20 @ 16:39:53
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu