Onsdag 24/3 2010

Om Idas förra rubrik så kan jag inte säga mer än att jag också är väldigt slö. Speciellt när det kommer till bloggen, lägger det verkligen inte som nr 1.
Sedan är jag så himla trött när jag kommer hem på måndagar och tisdagar, jag har praktik just nu. Är på Coop extra i centrum och har bara två dagar kvar nästa vecka. Jag fick sitta i kassan igår och det var jätte kul, lite stressigt men man lärde sig snabbt.
Imorgon har jag typ studiedag, det har varit lite fram och tillbaka om vi ska ha det men nu ska vi typ ha det. Så jag ska besöka Ida på hennes skola imorgon, blir kul att se hur hennes skola är och vilka klasskompisar hon har. Hon slutar efter lunch och sen måste jag hem och plugga lite. Har några frågor till praktiken samt en idrottsgrej att göra. Var inne i stan och köpte en grej idag, ni får se snart. ♥ Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu