Sista?

Snart ska jag bege mig till Centrum och kolla om Kavajen finns på HM, annars kollar jag på Lindex. Jag känner att jag verkligen gör av med pengar denna månad, först Conversen och sen en kavaj. Det blir över 1000 kr och det är mycket för att vara jag. Igår så kom jag inte hem med en kavaj som sagt men ett par shorts köpte jag, de var på rea, 50 kr och de var helt klart värda det.
Idag är det sista matchen för säsongen och kanske för laget också. Jag vill fortsätta men det är osäkert om vi kommer ha ett lag i höst men jag hoppas det. Vi mötter Tyresö och vi måste vinna för att inte åka ned i division 4 igen. Där får man bara möta massa gamla tanter, inte så kul. Tänk att spela mot sin egen mamma ungefär. ♥Åsa
Våren är på väg.
Bild från April 2009


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu