Wildflower by Kenza



BILDER: källa / Picasa3
Brukar gå in på Kenzas blogg lite då och då, speciellt när jag har tråkigt, men det var först nu som jag gick in och kollade vilka skor som har kommit ut som hon har designat och föll för dessa tre (FV):
Crazy Night, Friday Night och Late Night.

Skulle helst vilja ha den till vänster för det är en lite stadigare klack för jag vet inte ens om jag skulle sätta på mig den i mitten för att klcken är så smal. Sedan är sandalerna helt underbara så synd att de är så himla dyra annars skulle jag verkligen slå till. // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu