28/5

Idag gjorde jag sista provet för terminen och hela ettan, det känns så skönt! Hela nästa veckan kommer bli väldigt slapp innan jag slutar nästa tisdag.

Sista provet var i ämnet kretslopp, som är en tråkigaste kursen jag har, åkte sedan i till centralen och möte Åsa vid Burger King för lite snabb lunch innan vi åkte till Berwaldhallen för ett rep. Tyresö Musikklasser firar 25år i år så vårkonserten hålls i Berwaldhallen och då får ungdomskören vara med, ska bli kul.

Har litet sånger som jag måste öva på och nu har man hur mycket tid som helst eftersom skolan är praktiskt taget slut. Mamma och pappa ska vara borta ikväll så vi ska göra egen pizza // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu