Besviken

Idag var jag hemma vid 13. Jag har haft engelska och sen hade jag ingen livsmedelshygien eftersom min lärare var borta, så vi var typ 7 elever som hade lite mentorstid och sen var det lunch. På matten så fick jag reda vad jag fick för betyg på nationella och det fick jag på engelskan också.
I matte så fick jag G på provet men jag kommer få VG som slutbetyg. I engelska så fick jag VG på nationella men jag vet inta vad jag får för slutbetyg. Är besviken att jag bara fick G på matten, trodde jag var bättre.
SÅ jag har kollat på The Tudors och övat lite på sånger som vi ska kunna till på tisdag. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu