Väder för barbent



Gud vilken härlig dag det är idag! Älskar värmen, inte på bussen dock för det blir så jävla varmt. Försökte sitta ute i solen så mycket som möjligt men tog ett besök till våran får-hage, lammen är så himla sötta!

Med en värme som idag kan jag inte gå i jeans så min favorit kjol åkte på! Åh, just det. Gjorde engelska muntliga idag och fick MvG-, minuset var för jag gör lite grammatik fel. När min lärare frågade om jag visste när jag gjorde det sa jag: "nej". Har absolut ingen koll när jag gör felen.

Nu blir det lite plugg, såklart, andra delen i Matte nationella är ju imorgon // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu