There will be sun, sun, sun


BILDER: från Ackes Facebook
Bilderna är drygt två veckor gamla men gud vad kul vi hade den dagen. Det är just därför jag vill ha en mobil med bra kamera, ska tvinga iväg pappa med mig i helgen och titta på en.

Lång helg nu, har hela 5 dagar! För på måndag är jag även ledig, skulle haft samhälle, hål, hål, lunch och matte vilket skulle resultera i en håltimme på ca 3 timmar. Så jag, Julia (Acke) och Jessica frågade snällt på samhället och matten om vi fick jobba hemma.

Nationella provet i matte idag gick sådär, hade velat att det hade gått bättre men tror att jag klarade det i alla fall. Nu blir det film; Ratatouille // Ida


Postat av: Elin

Kom in på er sida av ren slump för att hitta recept. Toppensida kul att ni delar med er av massa godsaker! Fortsätt så för nu har jag lagt till er bland favoriter :)

2010-05-13 @ 13:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu