Första advent

Igår fick vi minsann ingen sovmorgon för bussen gick kl kvart över 7. Men det gick bra att stå på mässan, jag och Carro satt och gjorde massa marsipanfigurer. Jag provade att göra människor och de blev faktiskt väldigt bra. Hade inte kameran med mig så jag tog ingen bild. Slutade vid kl 13 och mamma och hämtade oss, så var vi hemma en snabbis innan vi åkte till hallen för att sitta i sekretariatet.
När vi kom hem så åt vi mat, tog en promenad i det kalla vädret med Rulle och sen låg vi i soffan hela kvällen och kollade på fredagens LOTS och sen Kärlek på menyn som gick på trean. Jag var så trött, somnade nästan i soffan.

Har alldeles nyligen ätit frukost och haft frågesport, Musikaler var veckans ämnen, inte lätt kan jag säga. Ska ta det lite lugnt innan jag sätter igång och svara på resten av frågorna till näringsläran. Ida och jag ska öva på sångerna också. Sedan bär det av till Friskis, ska nog gå på core först och sen blir det Zumba! Mamma har satt igång en saffrans deg också så snart luktar det lussebullar här hemma.♥Åsa
I <3 you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu