Från igår till idag


Lite bilder från gårdagen, tog inte så många. Vi möte i alla fall upp Agnes ca kl 11 vid T-centralen, sen spenderade vi dagen med att gå i Gallerian och lite i Sergelgången. Jag kom såklart hem med mest grejer som ni nog får se sen. Vi lunchade i Gallerian och fikade sedan på Café Bellman, som rekommenderas! Vi var hemma vid kl 15, så vi snackade och såg på teve medans mamma gjorde mat och när pappa och Henrik, Agnes pappa, kom hem åt vi. Sen blev det lite Wii.

Till idag då, måste skriva klart min argumenterande text. Sen vill jag försöka få tid att övningsköra med mamma. Runt kl 18 kommer Julia och hennes mamma hämta upp mig för vi ska på klassfest hos Anki som bor i Rotebro, maskerad ska det vara och det kommer bli väldigt kul. Hoppas ni får en lika bra dag! // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu