Skräp blogg

Jag funderar på att starta en skräp blogg, naturligtvis så ska vi ha kvar den här men bara vid sidan om. När jag var ute med Rulle i morse så gick jag bara nån meter upp i skogen och plockade skräp, det blev nästan en full ICA kasse. Jag blir så arg när folk slänger saker i naturen, nedskräpning är så fult och det skadar miljön. Därför tänkte jag kanske skapa en skräp blogg där jag bloggar så fort jag ser skräp, jag kommer att ta upp och slänga skräpet också naturligtvis. Jag vill bara få upp ögonen och få alla att se att man kan plocka upp skräp som ligger på marken. ♥Åsa
BILD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu