20 oktober


Jag har ganska mycket i skolan just nu så därav det låga uppdaterandet men prickar av min lista med saker att göra varje dag så har nu lite tid över. Skolan rullar på men så fort jag känner att jag har allt under kontroll och planerat så kommer en ny uppgift som förstör allt. Bara två veckor kvar till höstlovet i alla fall.

Fick mitt busskort idag på posten och de känns så skönt att ha det tillbaka. Måste bli försiktigare och kommer nog ha det i plånboken hädanefter så jag inte riskerar att tappa det annars åker ju hela plånboken // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu