Friends forever

Tog min vanliga morgon promenad/stavgång i morse och det är skönt som vanligt. Att gå ut och gå i den friska luften och idag var det inte så kallt, hade nästan för mycket kläder på mig. Det var soligt men nu har det mulnat på, det som har varit så fint men kallt väder i flera dagar nu.
Igår vid kl 15 så kom Nelly, Antonia och Helena över och det var roligt för det var så länge sedan vi träffades. Det var skönt att bara prata om allt. Man måste verkligen försöka hålla ihop fast vi alla går i olika skolor och inte träffas varje dag.
Nu ska jag skriva klart min utvärdering av praktiken, är snart klar. ♥Åsa
Foto: Moa, redigering Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu