Hår problem (som vanligt)



Jag och mina hår problem, de kommer och går. Jag måste verkligen klippa mig nästa vecka men har ingen anning om vad jag ska göra. Just nu når mitt hår lite under hakan, har samma längd och jag kan sätta upp det i en liten tofs men nackhåret kommer inte med.

Men jag vet inte vad jag ska göra nu, längtar efter långt hår men ju mer jag tänker på det inser jag hur jobbigt och onödigt det är med långt hår. Mycket enklare med kort, om jag kör kort kommer jag att köra på den frisyr jag hade förra sommaren och vintern. Decisions, decisions, decisions // Ida


Postat av: Moa

Jag älskar håret du har i sista bilden till höger längst ner. så fint :) Du borde göra detv så!

- Ida

2010-10-29 @ 15:08:19
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu