1 september


BILD från 2006 :)
Jaha då var vi inne i september och det känns, om man går på temperaturen i alla fall. Är så himla trött just nu, ändå ska jag om en halv timme cykla bort till hallen för träning. Får se om det blir min sista, ställer nämligen ett ultimatum idag – inga där, så slutar jag.

Idag hade jag friluftsdag så jag började kl 12.30, befann oss i Kungsängen för att paddla kajak och det var hur kul som helst! Det dåliga var att när man väl fått grep om det skulle vi sluta. Rulle var en av de 8 hundar som var med men jag går ju naturbruk så alla har typ djur hemma. Hade velat att dagen skulle börjat lite tidigare för kom hem för en halv timme sen ungefär. Nu ska jag vila innan träningen börjar
 // Ida

Postat av: CHRJ

sV: Så lite så! Söööt bild :)

2010-09-01 @ 22:34:00
URL: http://chrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu