4 september

God morgon!
Jag är redan uppe och har ätit frukost, Ida ligger fortfarande och sover. Jag förstår inte vad det är med mig, jag vaknar alltid så tidigt varje dag. Idag vaknade jag vid halv 8 ungefär och nån gång i veckan så vaknade jag typ 6:45. Känner mig helt slut i kroppen, i torsdags var jag och pappa på stationsgympa och igår var mamma och jag på ett nytt pass som heter Intervall flex, jobbigt som tusan. Så jag har ont överallt kan man säga.
Idag så vill jag åka in till stan och kolla på jeans, jag har dåligt med det och jag vill inte ha jeansleggings utan riktiga jeans. Annars så ska jag inviga de nya små pajformarna jag köpte till mamma i födelsedagspresent. ♥Åsa
Jag vill ha sommar!

Postat av: Tvillingbloggen

SV: hej vi är tvåäggs =) ni då?



Kramar

2010-09-04 @ 17:26:51
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu