8 september


Idag var det en riktigt härlig dag på Skansen, om man bortser från alla irriterande skolklasser. På morgonen hade vi lektion om stereotypi och resten av dagen förbrede vi inför de etologiska studierna som vi ska göra imorgon och på fredag. Då ska vi sitta i 6 timmar och studera ett djur, blir nog interessant. Imorgon ska jag och Julia, Julia och Evelina studeras järv och jag hoppas verkligen att de är aktiva för man vet aldrig. Fel dag så kan det bli jättetråkigt!

Ett stort plus för dagen var att vi slutade tidigare så var hemma vid drygt 15 men sedan drog resten av familjen med mig på ett Skivstång/konditionspass på Friskis&Svettis, hur jobbigt som helst och känner att jag kommer ha rikttig träningsvärk efter det här. Minuset för dagen var eller är att jag har börjat fått ont i halsen och det blev ju inte bättre för att jag tränade men gjort är gjort // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu