Bakat i 40 grader

Bloggningen från min sida är inte den bästa men jag brukar vara så trött på vardagarna så mitt brukar komma på helgen. Men nu har jag lite att berätta så jag får nog ihop ett inlägg.
Har en grym träningsvärk från igår och jag tror inte den kommer bli bättre, brukar alltid vara värre andra dagen och inte första. Nu i tvåan så bakar jag två och en halv dag vilket verkligen är kul för jag tycker jag får ut mer av det. Idag var det ett riktigt helvete, fläktarna funkade så det var ungefär 40 grader i bageriet. Det är över normalt i bageriet i vanliga fall, runt 30 grader men idag var nästan olidligt. Hoppas det blir bättre till imorgon, annars flyttar vi ner till gamla bageriet. Så jag känner mig riktigt trött idag, men en promenad med Rulle kanske ändrar det.♥ Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu