Från igår till idag


Gick och myste med våra kattungar efter skoladagens slut :)
Kan börja med att berätta om djurexpot igår, det var jätte kul! Lite stressigt vid lunchtid men annars gick det jättebra. På förmiddagen skulle jag ”mingla” eller rättare sagt gå omkring mellan de olika stationerna för att se om någon behövde hjälp, hamnade i terrarierummet för där var det bara två. Efter lunchen, som skulle vara 20 minuter men folk kom inte till sina stationer så fick ca 10 minuter, så skulle jag vara i pysselhörnan men visste redan innan lunch att jag skulle behövas vid ansiktsmålningen. Var där hela eftermiddagen och målade inte ett ända ansikte för jag satt i kassan. Var hemma vid 18 och var dödstrött.

Idag hade vi kort dag, fick sovmorgon till 10.40 då jag hade idrott och orientering vilket är det enda jag inte gillar med idrott. Efter lunchen hade vi samhällskunskap och nu har vi börjat med samhällsekonomi vilket inte verkar så kul heller. Nu sitter jag med matte i alla fall som jag inte förstår // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu