Hår?

Jag ska klippa mig på måndag har har lite funderingar på hur jag ska göra det. Det ska bli kortare och jag har håret uppsatt hela tiden nu för det inte är fint. Efter som jag hade slingor när jag permanentade mig i våras så har det alltid varit risigt liksom men det har inte stört mig så mycket men nu när mina lockar börjar släppa är det bara fult.
Jag tycker den här frisyren på SJP är väldigt snygg, jag gillar längden. Så jag tror jag ska skriva ut den och ta med till frisören. Jag har haft lugg men aldrig snedlugg så jag skulle gärna satsa lite mer på det. ♥Åsa

Postat av: Tvillingbloggen

många tror att vi bara är syskon så som lillasyster och storasyster :P

men ni var ju lika =)

2010-09-04 @ 23:33:42
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu