Härlig fredag


Denna fredag har varit ganska bra, hade djurssjukvård mellan 10 och 12 sedan åkte jag, Julia och Jessica in till stan och käkade på MAX. Sedan frågade vi de sista partierna så nu är vi klara med den biten i grupparbetet. Kollade lite inne i stan men hittade inget.

Var hemma vid 15.30 blev lite TV innan jag och pappa lagade mat, kvällen skulle gentligen spenderats på bio med några i min klass men det blev inte av. Legend of the Sekeer skulle också haft premiär idag men fotbollen får gå framför, får nöja mig med säsong 1 på datorn // Ida

Postat av: Tvillingbloggen

va kul pluggar du djurvård? =)

/E

2010-09-04 @ 17:27:45
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu